Πέμπτη, 12 Μαΐου 2011

Τα λάθη της ταβέρνας

Κανόνισες το βραδάκι μετά τη δουλειά να πας με τη γνωστή παρέα για φαγητό σε ταβέρνα. Από τώρα όμως νοιώθεις ένοχη πως με αυτά που θα φας θα παχύνεις… Λάθος! Αν δεν πέσεις στις συνήθεις «παγίδες» δε θα πάρεις ούτε γραμμάριο. Ποιες είναι αυτές;...



Πηγαίνεις πεινασμένη!


«Δεν θα φάω πολύ το μεσημέρι. Θα βγούμε για φαγητό το βράδυ» σκέφτεσαι και λιμοκτονείς με αποτέλεσμα να πηγαίνεις στην ταβέρνα πολύ πεινασμένη και φυσικά να καταβροχθίζεις τα πάντα και γρήγορα. Μην ξεχνάς ότι το φαγητό στην ταβέρνα πρέπει να αναλογεί σε ένα κανονικό γεύμα.


Παραγγέλνεις όλο το μενού


Ανοίγεις τον κατάλογο και παραγγέλνεις ό, τι λαχταρά η ψυχή σου. Βάλε φρένο... Μην ξεφεύγεις στις παραγγελίες σου και βάλε εξαρχής αυτά που θα φας στο πιάτο σου ώστε να έχεις το έλεγχο.


Η «δήθεν» σαλάτα


Συνήθως οι σαλάτες που επιλέγουμε είναι τίγκα στα παχύρευστα dressing, κυρίως με βάση τη μαγιονέζα και κάποια συνοδευτικά όπως κοτόπουλο, τυρί ή μπέικον εκτός από τα λαχανικά. Χάθηκε η αγαπημένη χωριάτικη; Το σκέτο λαδάκι;


Πέφτεις με τα μούτρα στο ψωμί


Κάτι που είναι το πρώτο πράγμα που φθάνει στο τραπέζι, κάτι η πείνα που λέγαμε νωρίτερα, δεν αφήνεις φέτα για φέτα ψωμί! Λάθος. Πάρε μία φέτα και αρκέσου σε αυτή.


Το κρασί ρέει άφθονο


Το ευχάριστο περιβάλλον της ταβέρνας, η μουσική και η καλή παρέα, κάνουν το αλκοόλ να ρέει άφθονο στο τραπέζι. Μην ξεχνάς η ποσότητα που σου αναλογεί, κυρίως για την υγεία σου είναι 2 ποτηράκια κρασί!


Και γλυκό!


Μια γλυκιά αμαρτία είναι πάντα καλύτερη από ένα εποχιακό φρούτο. Τι κι αν έχεις ήδη σκάσει από το πολύ φαγητό! Να μην πάρεις ένα γλυκάκι; Ή μάλλον... να μην πάρεις κι άλλο ένα κιλάκι;


Ξέχασες το νερό


Το νερό είναι απαραίτητο και στην διαδικασία της πέψης. Θυμήσου: Ένα ποτήρι νερό πριν το φαγητό θα σταματήσει την υπερφαγία!


newsbomb.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...