Στιγμές από το μέλλον έζησαν όλοι όσοι συμμετείχαν στην παρουσίαση των πρώτων αποτελεσμάτων του ερευνητικού έργου για την ολιστική μετατροπή των συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό.
Το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιείται από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε συνεργασία με τη...
Νομαρχία Αθηνών, η οποία κατείχε και τη βασική χρηματοδότηση του έργου. Παρουσιάστηκε στην Αίγλη Ζαππείου, χθες Τετάρτη 26 Οκτωβρίου.
Με άλλα λόγια πρόκειται για ένα πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής θα μπορεί να μετατρέψει το όχημα του από συμβατό (βενζινοκινητήρα), σε οικολογικό και ανέξοδο κινητήρα που καίει. νερό.
Η ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει μόνο θετικές επιπτώσεις
• Ελαχιστοποιημένο κόστος μετακίνησης μικρότερο από 1 λίτρο ανά 100 km, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μετατροπής και συντήρησης.
• Μείωση των εξόδων των ελληνικών νοικοκυριών.
• Μηδενική ρύπανση.
• Μη χρήση ορυκτών καυσίμων.
• Μη επιβάρυνση του ηλεκτρικού δικτύου.
• Δυνατότητα τροφοδοσίας του εθνικού ηλεκτρικού δικτύου και εξαγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Το ερευνητικό αυτό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό. Το κόστος μετατροπής, για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, προβλέπεται στα 5.000 - 7.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 λίτρο ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.
Το επιτυχημένο αυτό έργο που εκπονείται με πολύ μικρό προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να ανακουφίσει τα ελληνικά νοικοκυριά στα θέματα κόστους μεταφοράς και ηλεκτρικής ενέργειας, να προσφέρει νέες ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και προοπτικές εξαγωγών υψηλής τεχνολογίας, δείχνοντας τις δυνατότητες που έχει η χώρα για την έξοδο από το τέλμα στο οποίο ευρίσκεται.